استفاده از رو بالشی در ساخت لباس جنگی

در بسیاری از مراکز درمانی و همچنین اقامتگاه ها نظیر هتل و مسافرخانه برای حفظ بهداشت شخصی و نظافت محیط استفاده از روبالشتی یکبار مصرف جزو الزامات محسوب می شود. با اراد برندینگ همراه باشید تا مطالب خوبی به شما عزیزان انتقال دهیم.

انواع روبالشتی یکبار مصرف بیمارستانی در رنگهای مختلف و متنوع و با استفاده از پارچه اسپان باند بسیار نرم و لطیف در انواع متفاوت تولید می شود و می توان این کالا را در انواع فرم در بازار مشاهده نمود.

پارچه مورد استفاده برای تهیه و دوخت روبالشتی یکبار مصرف از اسپان باند است و قیمت روبالشتی یکبار مصرف نیز متأثر از قیمت این نوع پارچه در بازار است. از آنجایی که پارچه اسپان باند قیمت پایینی دارد، تهیه منسوجات یکبار مصرف همچون روبالشتی از آن بسیار به صرفه و اقتصادی است.

امروزه باتوجه به نمونه های جدید انواع روبالشتی سه بعدی طراحی و تولید شده است این محصولات نسبت به کیفیت بالایی که دارند می توانند مورد استفاده قرار گیرند این محصولات می توانند در حجمهای مختلفی به بازار ارائه شده و نسبت به خرید آنها اقدام شود یک نمونه از پارچه هایی که برای روبالشتی بسیار مناسب است و ضد حساسیت می باشد از جنس ابریشم است.