بهاره هنما چای تی بگ دبش را راز لاغری خود فاش کرد

اگر نوشیدنی معمولی خود را به چای تغییر دهید، کالری کمتری دریافت خواهید کرد، بنابراین می توانید اثر رژیم غذایی خود را به دست آورید. در عین حال، بیایید عادات غذایی خود را مرور کنیم و از عادات ورزشی متوسط ​​استفاده کنیم.

به این ترتیب، چای تی بگ دبش جنبه های خوبی دارد، اما به نظر می رسد که در کاهش وزن چشمگیر، این اثر به تدریج ظاهر می شود. برخی از افراد ممکن است بخواهند برای حفظ انگیزه رژیم غذایی خود یک اثر اولیه را احساس کنند.

در این صورت، رژیم غذایی پزشکی در کلینیک چگونه است؟ رژیم پزشکی یک روش درمانی است که بدون افراط در آن با استفاده از داروهای خوراکی، تزریقی، تجهیزات پزشکی و … زیر نظر پزشک قابل انجام است.

اگر می خواهید یک رژیم غذایی کارآمد داشته باشید، چرا یک رژیم غذایی پزشکی را در کلینیک در نظر نمی گیرید؟

pouring herbal tea into a cup on wooden table

چای که برای قرن ها از آن استفاده می شود، دومین نوشیدنی پرمصرف در جهان پس از آب است. این چای با طراوت است، در حالی که به دلیل داشتن کافئین متوسط، هوشیاری را افزایش می دهد.

علاوه بر نوشیدن، می‌تواند طعم بسیاری از غذاها، از تخم‌مرغ آب‌پز گرفته تا شربت، از جمله ماهی پر شده با برگ‌های چای را نیز معطر کند.

محتوای کالری آن تمسخر آمیز است (0.063 Cal / 100 ml). تنها غنای آن از نظر آب نقطه قوت آن است بنابراین خاصیت ادرار آور غیرقابل انکار آن است.

فواید چای: چرا آن را بنوشیم؟
ما چای را به خاطر اثر محرک آن می شناسیم اما سرشار از فضیلت های دیگر است.

ثروت زیادی از آنتی اکسیدان ها
آنتی اکسیدان ها ترکیباتی هستند که از سلول های بدن در برابر آسیب های ناشی از رادیکال های آزاد محافظت می کنند.

دومی مولکول های بسیار واکنشی هستند که در ایجاد بیماری های قلبی عروقی، سرطان های خاص و سایر بیماری های مرتبط با پیری نقش دارند. چای حاوی چندین پلی فنول، خانواده بزرگی از آنتی اکسیدان ها است که سه نوع اصلی آن کاتچین، تافلاوین و تیاروبیگین است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.