عسل طبیعی خلخال که برای درمان بیماری های طحال جادو می کند

چریش خواص دارویی زیادی دارد و این عادت بسیار مفید است. اگر برگ های معمولی چریش را خیلی تلخ می بینید، می توان از برگ های نرم چریش نیز استفاده کرد.
عسل یک غذای انرژی زا است یکی از کاربردهای مهم عسل طبیعی خلخال در طب سنتی، مقوی سریع است.
همانطور که قبلا ذکر شد، عسل حاوی انواع مختلفی از مولکول های قند، به ویژه گلوکز و فروکتوز است. با این حال، بر خلاف شکر سفید که حاوی فروکتوز و گلوکز با هم به عنوان ساکارز است، عسل حاوی این دو قند جداگانه است. به همین دلیل است که عسل قدرت فوری می دهد.
هیئت ملی عسل سازمان ملل مصرف عسل را توصیه می کند زیرا حاوی بسیاری از ویتامین ها و مواد معدنی در مقادیر کم است. اینها شامل کلسیم، مس، آهن، منیزیم، فسفر، پتاسیم و روی است.
عسل به هضم غذا کمک می کند عسل برای رفع یبوست، نفخ و گاز مفید است، زیرا یک ملین ملایم است. عسل همچنین سرشار از پروبیوتیک ها یا باکتری های مفید است که به هضم غذا کمک می کند، سیستم ایمنی را تقویت می کند و آلرژی را کاهش می دهد. استفاده از عسل به جای شکر، اثرات سمی مایکوتوکسین های تولید شده توسط قارچ ها در روده را کاهش می دهد.
 عسل با عفونت های پوست و پوست سر مبارزه می کند. عسل برای پوست و پوست سر نیز بسیار مفید است.
در یک مطالعه در مقیاس کوچک روی 30 بیمار که اثرات عسل را بر درمان درماتیت سبورئیک و شوره سر بررسی می‌کرد، شرکت‌کنندگان مناطق مشکل‌دار خود را با عسل فرآوری نشده رقیق‌شده به مدت 2 تا 3 دقیقه یک روز در میان مالیدند. ماساژ سبک. عسل به مدت سه ساعت روی پوست باقی ماند و سپس با آب ولرم شسته شد. همه بیماران از این درمان بهره مند شدند.
ظرف یک هفته خارش تسکین یافت و پوسته پوسته شدن ناپدید شد، زخم ها در عرض دو هفته ناپدید شدند. همچنین مشکل ریزش موی بیماران بهبود یافت. جدای از این، بیمارانی که به مدت شش ماه درمان را با استفاده از عسل یک بار در هفته ادامه دادند، دیگر دچار این مشکل نشدند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.