اندازه استاندارد بالش لوله ای کوچک

بالش به عنوان یک کالای خواب می تواند نقش مهمی در داشتن خوابی آسوده و آرام، داشته باشد.‌ به همین منظور هنگام خرید بالش باید به نوع الیاف آن توجه نمود. الیاف طبیعی مانند پشم و پنبه، به عنوان بهترین الیاف برای داخل بالش شناخته شده‌اند. بالش لوله ای کوچک را بهتر است از مراکز معتبر و شناخته شده خریداری نمایید. این مراکز می تواند نمایندگی های فروش این محصول یا عرضه‌کنندگان مستقیم بالش الیاف طبیعی باشند. مراکزی که بالش لوله ای کوچک را به صورت مستقیم و بدون واسطه ارائه می دهند، این محصول را به قیمت تولیدی در اختیار خریدتران عمده می گذارند.

اندازه استاندارد بالش لوله ای کوچک

اندازه استاندارد بالش لوله ای

اندازه استاندارد بالش لوله ای انتخاب یک بالش مناسب و استاندارد، می تواند خوابی آسوده و آرام را برای شما به همراه آورد. اگر از بالش نامناسب استفاده شود، صبح هنگام با عوارضی مانند گردن درد و درد ناحیه شانه و بازو مواجه خواهید بود. قرار گرفتن سر در موقعیت نامناسب موجب اختلال در تنفس و به تبعیت آن صداهای ناهنجاری مانند خروپف خواهد شد. بر همین اساس انتخاب یک بالش با الیاف طبیعی و استاندارد می تواند شما را از این عوارض در امان نگه دارد. ارتفاع بالش باید در حد استاندارد بوده و هنگام قرار گرفتن سر در بالش، الیاف آن نباید فرو رود. این از ویژگی های بالش الیاف طبیعی است. طراحی طول و عرض بالش نیز باید متناسب با استانداردهای لازم باشد. بالش هایی که به صورت مربع شکل طراحی می شوند، گزینه مناسبی نمی باشند.

اندازه بالش لوله ای کوچک

اندازه بالش لوله ای کوچک بالش لوله ای کوچک جزء پرطرفدارترین بالش ها است. این محصولات بسیار راحت هستند و در هنگام استفاده از آن ها هیچ گاه اذیت نخواهید شد و از آن لذت خواهید برد. این محصول در انواع سایزها تولید می شود و خوب است که شما هم قبل از خرید با این سایزها بیشتر آشنا شوید. آشنایی با این محصولات سبب می شود که شما انتخابی بهتر داشته باشید و محصول مورد نظر خود را بهتر و درست تر خریداری کنید:

  • یکی از انواع سایزهای این بالش ها مخصوص کودکان شما است، در ابعاد کوچک و راحت تولید می شوند و کاملا برای سر کودک شما مناسب است.
  • سایزهای بزرگ تری هم وجود دارد که برای افرادی با شرایط جسمانی بزرگ تر مناسب است.
  • اما سایزهای متوسط مناسب همه بزرگسالان است و اندازه آن به گونه ای است که شما کاملا احساس راحتی خواهید داشت.

یکی از ویژگی‌های بارز بالش آن است که این محصولات با استفاده از بهترین نوع الیاف موجود در بازار تهیه و تولید شده اند. این محصولات دارای کیفیت بسیار بالا بوده و شما می توانید با خیال راحت از این کالا استفاده نمایید همچنین این محصول هیچ گونه حساسیتی را ایجاد نمی‌ کند و اگر شما می خواهید پوستی شاداب و جوان داشته باشید بهتر است از این محصولات استفاده کنید.

از دیگر ویژگی‌ های این کالا می‌توان به این موارد اشاره کرد که این محصولات قابلیت شستشو داشته و در صورت کثیف شدن می توانید به راحتی آن را از هر گونه آلودگی پاک و تمیز نمایید. همچنین این محصولات دارای طول عمر و دوام بسیار بالایی بوده و پس از شستشو هیچ گونه تغییری در ظاهر و یا کیفیت اولیه کالا ایجاد نمی‌ شود و بهتر است شما در هنگام خرید این کالا به سایز و اندازه آن دقت زیادی داشته باشید.

این محصول در سایزهای مختلفی طراحی و تولید شده است و قابلیت سفارشی سازی نیز دارد. نحوه استفاده از این کالا بسیار راحت و آسان بوده و شما می‌توانید به راحتی از این کالاها استفاده نمایید همچنین این محصول دارای طرح‌ها و رنگ‌های بسیار متنوع بوده و بهتر است در هنگام خرید این کالا به طرح و رنگ آن دقت کنید و اقدام به خرید محصولاتی کنید که دارای زیبایی منحصر به فردی باشند و علاوه بر کیفیت بالا بتواند جلوه ای زیبا به محیط اتاق شما بدهد.

اندازه طول و عرض بالش لوله ای

اندازه طول و عرض بالش لوله ای بالشی که در زیر سر قرار دارد باید متناسب با سر و گردن باشد به طوری که گردن اذیت نشود و دچار گرفتگی عضلات نشود. باید به طوری باشد که وقتی سر روی بالش قرار میگیرد کمر به خوبی روی زمین قرار گرفته باشد و فضای خالی در بین گردن و زمین قرار نگرفته باشد. خیلی از موارد دیده شده است که گردن به دلیل درست نبودن بالش دچار بیماری های مختلفی شده است.‌

آرتروز گردن یا دیسک گردن ‌یکی از نمونه بیماری های است‌ که بر اثر بالش نامناسب ایجاد می شود. یکی دیگر از موارد ممکن است باعث شود که تنگی نخاعی در گردن و ستون فقرات ایجاد شود. بنابراین باید به خوبی در انتخاب بالش درست اطلاعاتی کسب کرد و آن را خریداری نمود. بالش باید به گونه ای باشد که سرشانه را نیز در بر بگیرد که راحت تر بتوان استراحت کرد.

یکی از مسئله ها ارتفاع بالش است که در حدود ده الی پانزده سانت باشد کافی خواهد بود. آنقدر کم‌ نباشد که وقتی سر را بر روی بالش می‌گذارید سر به زمین بچسبد و دارای الیاف مناسبی باشد. این الیاف باید غیر حساسیت زا باشند و در صورتی که به این‌ مورد توجه نشود ممکن است پیامدهای در پی داشته باشد.

اندازه بالش لوله ای سنتی

اندازه بالش لوله ای سنتی با توجه به اینکه تنوع در دوخت بالش زیاد است می‌توان آن را به شکل های مختلفی تولید کرد. بالش مربعی، بالش مستطیل و گرد از نمونه های می باشند که در این راستا تولید می شوند. قیمت خرید بالش به صورت انبوه خیلی ارزانتر خواهد بود و افرادی که دوست دارند برای خرید این ‌کالا اقدام کنند بهتر است ان را به صورت عمده بخرند.

در مرکز خرید بالش لوله ای سنتی می توانید انواع مختلفی از این‌ محصول را ببینید که در طرح و رنگ مختلف هستند. ما در این ‌مرکز ارائه دهنده بهترین نوع بالش در کشور هستیم ‌و می توانیم تعداد بالایی از این‌ کالا را برای فروش به مشتریان خود عرضه کنیم. عرضه این‌ نوع محصولات در تعداد مشخص شده ای برای همه مشتریان کلی و جزئی با ضمانت انجام می شود.

اگر قصد خرید دارید ابتدا مدل های مختلفی که در سایت به نمایش گذاشته شده است را با دقت ببینید و آن را سفارش دهید. بیمارستان ها، کلینیک ها، هتل ها، مسافرخانه ها و پادگان ها می‌توانند برای خرید این‌ کالا اقدام کنند و آن را به صورت کلی تهیه نمایند تا از تخفیف های خوبی برخوردار شوند.