تابلو طرح نقره اصفهان که در اصل طلاکوب است

چیزهای زیادی برای آموختن از آن شاهکارها وجود دارد. این تفاوت ظریفی است که می تواند با پاشیدن رنگ زرد یا قرمز ایجاد شود.

من عاشق سادگی تابلو طرح نقره اصفهان هستم، تزئینات کمتر، درهم و برهمی کمتر. ظاهر شفاف و تمیز اواخر قرن هفدهم یا اوایل گرجستان بسیار ظریف است.

“من از رنگ ها و بافت های آشکار در درس موسیقی ورمیر الهام گرفتم”

در این پروژه، معماری و کفپوش اتاق غذاخوری و دوره‌ای از خانه، حسی از سن و هوا را به من می‌داد که مرا به یاد فضای داخلی ورمیر می‌اندازد.

اگرچه بودجه به آویزان کردن یک استاد قدیمی به دیوار نمی رسد، من از رنگ ها و بافت های آشکار در درس موسیقی ورمیر الهام گرفتم.

این تابلو در سادگی فضا، که با پارچه های پر رنگ، پتینه و عمق رنگ از مبلمان آنتیک جلا داده شده – صندلی های Chippendale ایرلندی و میز مرمری جورج دوم – و نوری که از پنجره فرو می ریزد برجسته شده است.

که در شیشه یک بنزین عتیقه دوم امپراتوری گیر می کند. این در مورد انتقال اثر هنری به چیز دیگری است.

بافت پارچه روی میز در تابلو به پرده رفته است – Le Manach’s Murillo’ Toiles de Tour که توسط پیر فری تهیه شده است.

اتاق ناهارخوری معاونت همپشایر توسط عکاسی مکس رولیت توسط جان هاموند طراحی شده است
جان هاموند
صندلی زرد با یک کتانی عتیقه فرانسوی پوشیده شده است که ما آن را رنگ کرده ایم. دیوارها با «نور قرض گرفته شده» توسط فارو و بال تابلو شده‌اند – اتاق کار نمی‌کرد تا زمانی که ما آن را چسباندیم و پس از آن فقط «وای» بود.

میز را با استفاده از الوار قرن نوزدهمی درست کردم و تخته‌های کف را سنباده زدیم و آن‌ها را تمیز کردیم تا آن ظاهر سفید شده را پیدا کنند.