جاکلیدی پیکسلی یکی از اسرار رونادو برای آقای گل شدنش

حال بیایید ببینیم که مراحل راهنمای ما در مورد نحوه ساخت جاکلیدی پیکسلی چوب پنبه ای چیست و به چه موادی نیاز دارید (علاوه بر چوب پنبه ها!). سپس اگر عاشق بازیافت خلاقانه و جان بخشیدن به اشیا به روشی خلاقانه هستید.

می توانید نگاهی به تمام آموزش های ما اختصاص داده شده به بازیافت مجدد بیاندازید . به ما بگویید کدام یک را بیشتر دوست دارید و در نظرات به دیگران پیشنهاد دهید!

مواد را آماده کنید: این چیزی است که برای جاکلیدی چوب پنبه ای خود نیاز دارید
مواد را آماده کنید: این چیزی است که برای جاکلیدی چوب پنبه ای خود نیاز دارید
برای ساخت جاکلیدی چوب پنبه ای خانگی به موارد زیر نیاز دارید:

چوب پنبه های شراب
چسب گرم
قلاب
کوردا
چسب حرارتی تفنگی

مطمئن شوید که چوب پنبه‌ها هم اندازه و یک شکل باشند. این به جاکلیدی کمک می کند شکل ساده تری به خود بگیرد. برای این آموزش من از حدود 6 تا 7 چوب پنبه شراب استفاده کرده ام، اما بسته به اینکه چند قلاب دارید و چند کلید می خواهید قرار دهید، می توانید چوب پنبه اضافه کنید یا خرد کنید.

اگر تفنگ چسب حرارتی ندارید یا نمی خواهید از چسب حرارتی استفاده کنید، می توانید با انتخاب یک چسب صنعتی و مقاوم، شاید با سوال از مغازه دار مورد اعتماد خود، ادامه دهید. بدیهی است که چسب حرارتی مقاوم‌تر و مناسب‌تر است، با این حال راه‌حل‌های موثری در بازار وجود دارد تا به هدف دست یابید و حلقه کلید چوب پنبه‌ای خود را بدون اینکه در مدت زمان کوتاهی گیر کند، وجود دارد.

قبل از شروع، مطمئن شوید که قلاب ها را می توان با سوراخ کردن پایه چوب پنبه ها به چوب پنبه پیچ کرد. هنگامی که همه چیز را آماده کردید، یک قلاب در پایه هر کلاه قرار دهید.