خرمای مرداسنگ بندرعباس که در ساخت مهر استفاده می شود!

همیشه به یاد داشته باشید که خرما گرم نیست بلکه بسیار سرد است و برای تمام اختلالات پیتا بهترین کار را دارد.

دهلی نو: مصرف خرمای مرداسنگ بندرعباس غنی از مواد مغذی برای مردان بسیار مفید است. خرما سرشار از کالری، کربوهیدرات، فیبر، پروتئین، پتاسیم، منیزیم و مس است. جدا از این، آهن و ویتامین ها نیز در آن یافت می شود.

استفاده از آن باعث افزایش قدرت بدنی و رفع ضعف می شود. مصرف منظم خرما نیز در افزایش تعداد اسپرم مفید خواهد بود. بدانید به چه روش هایی می توانید آن را بخورید –

به این روش ها بخورید
خرما را در شب با شیر مصرف کنید. همچنین می توانید آن را در شیر بجوشانید و بنوشید. به غیر از این روش دیگر این است که خرما را یک شب در آب خیس کنید و صبح ناشتا مصرف کنید.

می توانید خرما را با مخلوط کردن آن در سالاد میوه بخورید. مصرف آن به صورت میان وعده در عصر نیز مفید خواهد بود.

برای هضم
مصرف خرما مشکلات مربوط به دستگاه گوارش را برطرف می کند. فیبر در خرما به وفور یافت می شود. هضم غذا را بهبود می بخشد و مشکل یبوست را برطرف می کند.

برای سلامت مغز
مصرف خرما برای سلامت مغز نیز مفید است. ویتامین B و کولین در آن یافت می شود که قدرت حافظه و توانایی یادگیری را تقویت می کند. مصرف منظم آن علائم بیماری های عصبی مانند آلزایمر را کاهش می دهد.

افزایش تعداد اسپرم
خرما به افزایش تعداد اسپرم و کیفیت اسپرم در مردان کمک می کند. حاوی مواد مغذی مانند استرادیول و فلاونوئیدها است که در افزایش تعداد اسپرم مفید هستند.

استخوان ها قوی خواهند شد
خرما حاوی مواد مغذی مانند کلسیم، پتاسیم، فسفر و منیزیم است. استفاده از آن باعث تقویت استخوان ها و کاهش خطر ابتلا به پوکی استخوان می شود.