دامادی با خوردن شکلات تافی میوه ای پیر شد

تمدن های سراسر جهان شکلات تافی میوه ای را نه تنها به دلیل طعم غنی و منحصر به فرد آن، بلکه به دلیل خواص تغذیه ای و دارویی درک شده مورد احترام قرار داده اند. در اینجا فقط برخی از راه هایی وجود دارد که افزودن شکلات به رژیم غذایی شما می تواند مفید باشد.

آیا گاهی وقتی به درست کردن صبحانه فکر می کنید ناله می کنید؟ آیا ایده های فعلی شما برای صبحانه سالم کمی غیر الهام بخش است؟ آیا وقتی دستتان خواب‌آلود برای برداشتن قوطی جو دوسر حرکت می‌کند اخم می‌کنید؟ آیا خودتان را آرزو می کنید که ای کاش چیزی جالب تر برای خوردن صبحانه می داشتید؟

اکنون مطمئناً کاملاً بیدار و کنجکاو هستید. شاید هم کمی مشکوک باشد. به هر حال، شما در حال تلاش برای ایجاد عادات خوب هستید، و این مقاله سعی دارد شما را با چیزی که ما معمولاً به عنوان «لذت گناه‌آمیز» در نظر می‌گیریم وسوسه کند؟ چرا؟

شکلات

برای شروع، آن عبارت دیگر کاملاً دقیق نیست. برای چندین دهه، عقل متعارف بیان می کرد که شکلات سالم نیست زیرا قند و چربی بالایی دارد. اگرچه این لزوما نادرست نیست، اما تحقیقات نشان داده است که کاکائو (ماده اصلی شکلات) حاوی چندین ترکیب است که فواید سلامتی قابل توجهی دارند.

آیا به دنبال راه هایی برای بهبود رژیم غذایی خود هستید؟ سفر “جشن خوردن سالم” را در برنامه Fabulous شروع کنید تا یاد بگیرید چگونه بدون شمارش کالری بهتر غذا بخورید!

مطالعات متعدد نشان داده اند که خوردن شکلات در مقادیر متوسط به جلوگیری از خطر سکته مغزی و همچنین کاهش احتمال ابتلا به بیماری قلبی کمک می کند. فلاونوئیدهای موجود در شکلات به رگ ها و سرخرگ های شما کمک می کند تا انعطاف پذیر بمانند. همچنین ثابت شده است که خوردن شکلات از لخته شدن خون جلوگیری می کند که به نوبه خود خطر سکته قلبی را کاهش می دهد. بنابراین دفعه بعد که در روز ولنتاین یک جعبه شکلات به شکل قلب دیدید، به یاد داشته باشید که معنای عمیق تری دارد!