درب ضد سرقت زرشکی که با شناسایی چهره قفل می شود

اگر به یک درب مطمئن آپارتمان با ویژگی های مقاوم در برابر شکستگی بالا نیاز دارید که باز کردن آن حتی برای یک مهاجم باتجربه چندان آسان نیست.

باید درب ضد سرقت زرشکی مقاوم در برابر سرقت را انتخاب کنید که از فولاد تا ضخامت 4 میلی متر ساخته شده است.

در ProfMaster، ما همچنین خط بزرگی از این گونه درها، از جمله درهای ضد گلوله داریم.

در همان ابتدا خانواده های ثروتمند و صاحبان مؤسسات مالی اقدام به نصب و راه اندازی درهای زرهی کردند. به تدریج چنین درهایی در دسترس همه اقشار مردم قرار گرفت.

با پیشرفت تکنولوژی، شکستن درب‌های فولادی آسان‌تر و ساده‌تر شد، اما کیفیت درها به طور مداوم بهبود یافت، لایه‌ها متراکم‌تر شدند، ترکیب‌های مختلف و طرح‌های پیچیده اختراع شد.

کیفیت و پایداری درب های زرهی همچنان بر قیمت آن ها تاثیر می گذارد که به نوبه خود به مواد مورد استفاده بستگی دارد.

امروزه درهای زرهی به لطف سیستم پیشرفته حفاظت در برابر سرقت و مقاومت در برابر انفجار و آتش سوزی، به عنوان ضامن امنیت و امنیت اموال و جان مردم عمل می کنند.

تفاوت درهای فولادی و زرهی چیست؟
درب زرهی – دستگاهدر واقع، تنوع انتخاب درب های زرهی در بازار امروز چشمگیر است. با این حال، چگونه می توان مطمئن شد که در انتخاب اشتباه نکنید؟ خریدار چگونه می تواند مطمئن باشد که به جای درب زرهی مورد نظر، یک درب استیل معمولی که بسیار ارزانتر است به او فروخته نمی شود؟

فروشندگان، گاهی اوقات بی وجدان هستند و به همان قیمت درب زرهی، یک درب فولادی معمولی را می فروشند.

اما تفاوت قیمت کم نیست. برای انجام این کار، ابتدا باید متوجه شوید که تفاوت بین درب فولادی و درب زرهی چیست .

بنابراین، بیایید با این واقعیت شروع کنیم که از نظر ظاهری، یک درب فولادی با کیفیت بالا ممکن است به دلیل هویت پرداخت، با درب زرهی تفاوتی نداشته باشد.