روش های برای داشتن زندگی شاد

برای داشتن زندگی شاد راه و روش هایی وجود دارد که می توانید با انجام دادن این روش ها میزان ناراحتی های خود را کاهش دهید. با ما تا انتهای این مطلب همراه باشید.

هودی دخترانه

در بازار ایران هودی دخترانه در قیمتهای مختلف خرید و فروش می شود. کاربرد هودی در واقع مشابه پلیور بوده که همراه با کلاه فیکس شده می باشد. باید بگوئیم کلمه هود به زبان قبلیه ای از ژرمنها در قرن پنجم میلادی برمی گردد که به معنای کلاه امروزی است. در سالهای دور کشیشها و راهبه ها از تونیک یا ردای بلند می پوشیدند که در واقع طراحی هودیها هم از این لباسها گرفته شده است. می توان گفت هودی دخترانه لباسی جذابی بوده که امروزه هر دختری حتی یک مدل از آن را همراه کفش اسپرت در کمد لباسهای خود دارد و بیشتر از آن در فصل پاییز یا زمستان استفاده می کند.

تشک طبی

یکی از کارهایی که علاوه بر تغذیه مناسب و ورزش برای حفظ سلامتی باید به آن توجه شود خواب کافی و خوشخواب شدن است خواب راحت مستلزم داشتن جای راحت است امروزه تشک طبی با پتو مسافرتی که در انواع مختلفی مانند تشک طبی پاکتی ساخته و تولید می شوند که خوابی آرام و راحت را برای شما به ارمغان می آورد اما به طور کلی تشکها در مدلهای متنوعی مانند مدل فنری، مدل پاکتی، مدل طبی، مدل فنری متصل، مدل طبی فنری و غیره تولید می شوند.

پولکی کنجدی

همان طور که می دانید پولَکی یا به زبان عامیانه پولِکی؛ یکی از سوغاتی‌ها و شیرینی‌های خوشمزه و معروف استان اصفهان است و طرز تهیه انواع مختلف آن مانند کنجدی و نارگیلی به راحتی با روشهای آسان در منزل امکان پذیر می باشد. طرز تهیه پولکی: تهیه انواع پولکی کنجدی و نارگیلی خوشمزه به روش سنتی در منزل کار بسیار ساده ای است و برای تهیه این شیرینی لذید ابتدا مقداری شکر را با نصف مقدار شکر آب و کمی سرکه سفید مخلوط می کنیم البته می توان به جای سرکه سفید از جوهر لیمو استفاده کرد سپس به مدت ۴۵ دقیقه روی اجاق می‌گذاریم تا رنگ آن طلایی شود بعد از این مرحله مواد پولکی را با قاشق روی سینی می‌ریزیم و صبر می‌کنیم تا سفت شود.

گز پسته ای

صادرات گز پسته ای درجه یک  توسط بسیاری از تولید کنندگان و عرضه کنندگان انواع گز در اصفهان مهد گز و حتی سراسر ایران توسط نمایند گی های مجاز خرید و فروش با کیفیت و قیمت ویژه انجام می پذیرد. امروزه صادرات گز پسته ای درجه یک به کشورهای دیگر مخصوصاً کشورهای همسایه رونق چشمگیری پیدا کرده است. این نوع شیرینی خاص به خاطر مزه و خواص فوق العاده ای که دارد، مورد استقبال بسیاری از مردم قرار گرفته است که خواص آن به خاطر وجود پسته چندین برابر شده است.