ساعت گوچی سه موتوره با منطقه برای تنظیم پنهان در خود

در واقع، یک ساعت گوچی سه موتوره تنها زمانی می تواند نام “Glashütte” را روی صفحه داشته باشد که حداقل 50 درصد آن در این شهر تاریخی که به خاطر سنت ساعت سازی اش معروف است، تولید شده باشد. NOMOS Glashütte به 95٪ می رسد.

درباره صنعت ساعت Glashütte بیشتر بدانید.

ساعت های مکانیکی NOMOS Glashütte چگونه ساخته می شوند؟
ما تا حد امکان در کارخانه خودمان تولید می کنیم: تا 95 درصد از کالیبرهای ساعت ما توسط NOMOS در گلاشوت تولید می شود . و وقتی می گوییم «در کارخانه ما»، منظورمان این است که همه چیز از طراحی صفحه تا نوآوری مکانیکی کالیبرها و البته خود ساعت سازی، در داخل خانه اتفاق می افتد. این برای ساعت های دستی و اتوماتیک ما صدق می کند.

این استراتژی چندین مزیت دارد، از جمله کوتاه نگه داشتن زنجیره های تولید ما و کوچک نگه داشتن ردپای کربن ما تا حد امکان. نتیجه؟ ساعت‌های تصفیه‌شده برای ماندگاری در طول زمان با مواد با دقت انتخاب شده و با کیفیت بالا ساخته شده‌اند.

ویژگی های زیر برای ساعت های ساخته شده در Glashütte مشخص است:

صفحه سه ربع، بشکه و چرخ دنده که با چرخ لنگر به اوج می رسد: ساختاری محکم و زیبا، با حداقل 150 سال سنت پشت آن.
بوبین به سبک گلاشوت، بخشی از مکانیزم سیم پیچی است. برخلاف مکانیزم های سیم پیچی ساخت سوئیس، دارای یک فنر اصلی کشیده و منحنی است.
ظریف ترین شکل دقت: تنظیم خوب گردن قو.
پیچ های آبی رنگ. آنها رنگ آبی گل ذرت خود را در طول فرآیند گرمایش به دست می آورند: فولاد در دمای بیش از 290 درجه سانتیگراد (تقریباً 570 درجه فارنهایت) پخته می شود. این همچنین آنها را از خوردگی محافظت می کند.
جزئیات منحصر به فرد و منحصر به فرد: پرلاژ، دنده و روکش آفتابی.