سرامیک سه بعدی اتاق خواب که انگار دریای واقعی در خود دارد

از بخش های سنگ مرمر وارداتی:

1- کارارا: کارارا با رنگ سفید شکری خود نسبت به سرامیک سه بعدی اتاق خواب متمایز می شود و ممکن است با مقداری رگه های خاکستری، سبز یا قهوه ای در هم آمیخته شود.

* مکان هایی که از Karara استفاده می شود:

جلسات درب.
برای کشوهای ساختمان های لوکس به شرطی که این کشوها مورد استفاده زیادی قرار نگیرند.
قابل استفاده بر روی دیوار و نما.

2- پرلاتو: رنگ آن متمایل به زرد است و از نظر سختی بهتر از کارارا محسوب می شود.

* مکان هایی که از پرلاتو

استفاده می شود: پرلاتو به طور گسترده در کشوها استفاده می شود.
می توان از آن به عنوان کاشی کف و دیوار استفاده کرد.

* نکته: – پرلاتو در آشپزخانه ها استفاده نمی شود.سوم: گرانیت:

گرانیت مورد استفاده در غزه به چند بخش تقسیم می شود که تفاوت آنها عمدتاً به دلیل رنگ و ظاهر زیبایی است و علاوه بر آن عوامل متعددی از جمله میزان مقاومت گرانیت در برابر سایش و خوردگی، سختی آن، و جذب آب آن

انواع گرانیت:
1- رزابیتا: یکی از ارزان ترین و معروف ترین انواع گرانیت مورد استفاده در غزه است و می توان آن را پرمصرف ترین گرانیت دانست. رنگ آن مشکی، طرح دار با سفید یا قهوه ای است.

2- اورس: به رنگ مشکی است و در آشپزخانه ها و سطوح در معرض املاح و اسیدها استفاده می شود و صورت نهایی است.

3- ببر: رنگ آن دقیقاً مانند رنگ گل رز است و در آشپزخانه ها یا آزمایشگاه های مدارس و دانشگاه ها زیاد استفاده می شود، زیرا مقاومت بالای آن در برابر اسیدها و مواد شیمیایی از ویژگی های آن است.

4- فورمیکا: رنگ آن قهوه ای است و از جنبه زیبایی متمایز می شود و به همین دلیل به عنوان کاشی کف، نما یا دیوار استفاده می شود و در آشپزخانه نیز قابل استفاده است.

موزاییک یک هنر و صنایع دستی است که قدمت آن به یونان و روم باستان باز می گردد. از این هنر و طرح برای تزیین مقبره ها و کاخ ها استفاده می شد. امروزه شاهد استفاده های زیادی از کاشی های معرق هستیم. به عنوان مثال، کاشی های موزاییک به عنوان پوشش حمام، توالت، آشپزخانه، کف پاسیو و دیوارهای باغ استفاده می شود.