سس ایتالیایی دلپذیر که سالاد شما را به منحصر ترین سالاد دنیا تبدیل می کند

من می دانم که برداشتن یک بطری پانسمان در خواربارفروشی بسیار وسوسه انگیز است، و من از سهم من از سس های بطری خوشمزه لذت بردم، اما قول می دهم، هیچ چیز به اندازه سس ایتالیایی خانگی شما طعم تازه و شگفت انگیزی ندارد – و لازم است دقیقه برای هم زدن با هم! به عنوان یک امتیاز، می توانید سس را مطابق با ترجیحات شخصی خود از جمله اسیدیته، سیر، گیاهان و پارمزان سفارشی کنید.

نشان دادن طرز تهیه سس ایتالیایی دلپذیر خانگی با افزودن سرکه، روغن، سیر، آب لیمو، ریحان، جعفری، پونه کوهی، نمک و فلفل به شیشه مزون

همه مواد را به یک ظرف میسون اضافه کنید، بپوشانید و به شدت تکان دهید یا همه مواد را به یک کاسه متوسط ​​اضافه کنید و هم بزنید تا ترکیب شوند – همین! پانسمان را بچشید و آن را متناسب با ترجیحات شخصی خود بسازید.

دقیق ترین تست طعم با فرو بردن یک برگ کاهو در سس به جای قاشق انجام می شود. برای اسیدیته کمتر – شکر بیشتر، مقدار کمی رنگدانه اضافه کنید – روغن زیتون بیشتر اضافه کنید، سرکه اضافه کنید.

تکان دادن نشان دادن طرز تهیه سس ایتالیایی خانگی با تکان دادن سرکه، روغن، سیر، آبلیمو، ریحان، جعفری، پونه کوهی، نمک و فلفل در شیشه مزون
نکات و ترفندهایی برای سس سالاد ایتالیایی
پنیر پارمزان طعم خاصی را به سس ایتالیایی و فاکتور OH MY YUM اضافه می‌کند، بنابراین قطعاً از آن صرف نظر نمی‌کنم مگر اینکه لازم باشد سس را بدون لبنیات تهیه کنید.
می توانید پنیر پارمزان تازه رنده شده را با کنسرو جایگزین کنید، اما طعم آن کاملاً خوب نخواهد بود زیرا پارم تازه بهترین است! پارمزان تازه رنده شده نیز برای بافت نرم تری حل می شود.
در مورد سبزی‌های خشک و سیر، من توصیه نمی‌کنم آن‌ها را با تازه جایگزین کنید، زیرا به 3 برابر بیشتر نیاز دارید، زیرا آن‌ها به اندازه‌ای قوی نیستند که بافتی نامطلوب را ایجاد می‌کند.

مهمتر از آن، سبزی‌های تازه و سیر پس از خرد شدن خیلی تازه نمی‌مانند، بنابراین باید ظرف چند روز از سس استفاده کنید، در حالی که اگر از سس خشک استفاده کنید، سس ایتالیایی خانگی می‌تواند برای چند هفته دوام داشته باشد.