سیب زرد لبنانی 100 درصد طبیعی که در بازار عرضه می شود مصنوعی است

فواید سیب برای مبارزه با سرطان

فواید سیب بدون پیشگیری از سرطان نیز نیست. خوردن یک سیب زرد لبنانی در روز فیبر غذایی مورد نیاز بدن را برای کاهش قرار گرفتن در معرض سرطان در اختیار شما قرار می دهد. فیبر غذایی همچنین به محافظت در برابر اضافه وزن کمک می کند و افراد دارای اضافه وزن بیشتر از دیگران آسیب پذیر هستند.

سیب همچنین حاوی ویتامین C است و پوست سیب را جدا نکنید زیرا پوست سیب حاوی درصد زیادی از فوایدی است که ممکن است در صورت پوست کندن آن از بین برود، اما سیب را قبل از خوردن خوب بشویید تا از مواد شیمیایی و آفت کش هایی که باعث می شوند جلوگیری شود. میوه ها در مزارع در معرض دید قرار می گیرند.

این منبع غنی از آنتی اکسیدان ها و سایر مواد شیمیایی گیاهی است که به محافظت از سلول ها در برابر آسیب اکسیداتیو ناشی از سرطان کمک می کند.

چندین مطالعه انجام شده توسط موسسه تحقیقات سرطان آمریکا نشان داده است که خوردن منظم سیب می تواند رشد سرطان سینه را تا 17 درصد سرکوب کند و خوردن بیش از یک سیب در روز می تواند خطر ابتلا به سرطان ریه و سرطان روده را کاهش دهد و به حفظ سلامت کمک کند. از دستگاه گوارش

فواید سیب برای دیابتی ها

همانطور که اشاره کردیم، یکی از فواید سیب کاهش کلسترول خون است که برای دیابتی ها بسیار مهم است، زیرا فرآیند هضم را بسیار افزایش می دهد و حاوی مواد مغذی است که برای مبارزه با چربی ها و هضم آن عمل می کند و سیب برای تقویت انسولین موثر است. ترشح از لوزالمعده که برای بیماران دیابتی نیز مهم است، بنابراین خوردن سیب برای سلامتی افراد دیابتی مهم است.

مطالعه ای روی 187382 نفر نشان داد افرادی که سه وعده سیب در هفته می خورند در مقایسه با افرادی که این کار را نمی کنند، 7 درصد کمتر در معرض خطر ابتلا به دیابت نوع 2 قرار دارند.