سیب زمینی شرکتی که آن ها را رنگ می کنند و جا هلو می فروشند

از آب سیب زمینی می توان برای پیشگیری یا کاهش علائم بسیاری از مشکلات سلامتی استفاده کرد. به خاطر داشته باشید که فواید آب سیب زمینی که در اینجا ذکر شد فقط برای مصارف خانگی است.

به همین دلیل آنها را درمان کامل بیماری ندانید. پس اکنون فواید آب سیب زمینی را بدانید که به شرح زیر است:
1. افزایش ایمنی
آب سیب زمینی را می توان در درمان های خانگی برای افزایش ایمنی گنجاند. این را می توان با دو مطالعه جداگانه تأیید کرد.

طبق مطالعه اول، کاروتنوئیدهای موجود در سیب زمینی شرکتی می توانند در برابر استرس اکسیداتیو محافظت کنند و همچنین می توانند ایمنی را بهبود بخشند ( 1 ).
از سوی دیگر، طبق یک مطالعه دیگر، ویتامین C به مقدار زیادی در سیب زمینی وجود دارد. به همین دلیل با مصرف سیب زمینی یا آب سیب زمینی همراه با پوست می توان ایمنی را افزایش داد .
حتی برای بیماری کووید یا پیشگیری از آن، گفته شده است که سیب زمینی را در رژیم غذایی گنجانده است ( 3 ). با این حال، اجازه دهید روشن کنیم که اشتباه نکنید که سیب زمینی را درمان مشکل کووید بدانید.
آرتروز را تسکین دهید
آب سیب زمینی خام نیز می تواند به درمان آرتریت کمک کند. برای این منظور، نوشیدن یک تا دو قاشق آب سیب زمینی خام قبل از غذا می تواند مفید باشد

انجام این کار می تواند اسید تولید شده در بدن را کاهش دهد، که می تواند تا حدودی از آرتریت روماتوئید (نوعی آرتریت) تسکین یابد.
همراه با آب سیب زمینی، پوست سیب زمینی حاوی چندین ماده معدنی ضروری است که ممکن است به تسکین یا پیشگیری از آرتریت روماتوئید کمک کند (منبع معتبر 2 ) .

البته به خاطر داشته باشید که مصرف زیاد آب سیب زمینی نیز می تواند باعث مسمومیت شود.
به همین دلیل است که در طول روز فقط یک عدد آب سیب زمینی کوچک بنوشید. اگر گیجی بیشتر است، بهتر است فقط یک تا دو قاشق آب سیب زمینی مصرف کنید.