سیم پیچی متفاوت در تشک وجود دارد که باعث تندستی می شود!

سیم پیچ های افست شبیه سیم پیچ های Bonnell هستند، اما سیستم متفاوتی برای اتصال فنرها دارند. به جای اینکه خود سیم پیچ را مستقیماً به چارچوب مشبک بچسبانند، کمی از هم جدا می شوند و با یک قطعه فلزی کوچک و جداگانه به هم متصل می شوند. با اضافه شدن دامنه حرکت مستقل، سیم پیچ های افست کمی بیشتر از سیم پیچ های Bonnell دارای کانتور و انزوای حرکتی بیشتری هستند.

سیم پیچ های پیوسته، همانطور که از نام آن پیداست، شامل داشتن تمام فنرها و مشبک ها از یک تکه سیم است. عملکرد آنها شبیه کویل های Bonnell است.

سیم پیچ های جیبی رویکرد متفاوتی برای ساخت هسته پشتیبانی فنر داخلی دارند. هر کلاف با پارچه پوشانده می شود و سپس روکش های پارچه ای به هم دوخته می شوند. به این ترتیب خود کویل ها مستقیما به هم متصل نمی شوند. به همین دلیل، آنها توانایی قابل توجهی بیشتری برای حرکت و فشرده سازی بدون تأثیر بر سیم پیچ های اطراف دارند و باعث بهبود کانتور و ایزوله حرکت می شوند. کویل های جیبی نیز به عنوان کویل های بسته بندی جداگانه، محفظه پارچه یا مارشال شناخته می شوند.

همچنین تشک طبی خوشخواب برای سلامتی و تندرستی حائز اهمیت می باشد.

چقدر تفاوت بین تشک های Innerspring وجود دارد؟
سطح متوسطی از تنوع بین تشک های فنری داخلی وجود دارد. عناصر اصلی که باعث این تنوع می شوند عبارتند از:

نوع کویل ها
تعداد کویل ها
ضخامت (گیج) کویل ها
ارتفاع لایه کلاف و تشک به عنوان یک کل
کیفیت فولاد (از جمله اینکه سکوریت شده یا دوگانه)
مواد در هر لایه بالای سیم پیچ
یک فنر داخلی با سیم پیچ های جیبی با کیفیت بالا و یک لایه پنبه ای نرم در بالای آنها نسبت به تشک های با کیفیت پایین با کویل های Bonnell و بدون لایه راحتی، پشتیبانی، انزوا حرکت، راحتی و دوام بیشتری را ارائه می دهد.

با وجود این تفاوت ها، مشتریان می توانند به طور قابل اعتمادی در مورد عملکرد کلی تشک ها در دسته فنر داخلی تعمیم دهند. در حالی که درجاتی از تنوع وجود دارد، مزایا و معایب اساسی آنها مشابه است.

همه چیز درباره تشک های فوم
پشتیبانی از Core Polyfoam
نمایه سیستم راحتی قابل توجه است
مواد (های) سیستم Comfort فوم حافظه، پلی فوم، لاتکس، پنبه، پشم، و/یا پلی استر
نقاط قوت کاهش فشار
جداسازی حرکتی
نویز پایین
نقاط ضعف پشتیبانی Edge
پرش
تنظیم دما
تشک های فومی امروزه یکی از پرطرفدارترین تشک های موجود در بازار هستند. در این تشک ها، هر لایه با فوم، لاتکس یا پارچه ساخته می شود. هیچ سیم پیچی در ساخت وجود ندارد.

هسته نگهدارنده تشک فوم تقریباً همیشه یک لایه ضخیم از پلی فوم است. این پلی فوم ساپورت محکم تر و متراکم تر از سایر پلی فوم هایی است که ممکن است در سیستم راحتی استفاده شود.

در ضمن یک تشک خواب تک نفره طبی می بایستی که با کیفیت باشد.

سیستم راحتی می تواند شامل یک یا چند لایه باشد و ممکن است شامل مموری فوم، پلی فوم، لاتکس یا پارچه های دیگر باشد. سیستم راحتی کافی به تشک فوم اجازه می دهد تا سطوح بالاتری از کاهش فشار، ایزوله حرکت و کاهش نویز را ارائه دهد. تشک های فوم باکیفیت دارای دوام بالاتر از حد متوسط ​​هستند و 6 تا 8 سال و حتی گاهی بیشتر ماندگاری دارند.

نکات منفی تشک های فوم می تواند شامل مشکلات مربوط به حفظ گرما، فرو رفتن بیش از حد در تخت، عدم پرش و پشتیبانی ضعیف از لبه باشد. اینکه چقدر این مسائل به وجود می آیند تا حد زیادی به نوع خاص و کیفیت مواد مورد استفاده در سیستم راحتی بستگی دارد.

همچنین تشک طبی خوشخواب برای سلامتی و تندرستی حائز اهمیت می باشد.

آیا تشک های فومی انواع مختلفی دارند؟
انواع مختلفی از تشک های فومی وجود دارد زیرا صدها روش وجود دارد که می توان لایه های داخلی را مرتب کرد.

به عنوان مثال، تشک‌های مموری فوم، تخت‌های تمام فوم را توصیف می‌کنند که در آنها مموری فوم ماده اولیه در سیستم راحتی است. برای بیشتر تشک های فومی دیگر، اصطلاح خاصی برای روش های مختلف ساخت و لایه بندی استفاده نمی شود.

تفاوت بین تشک های فوم چقدر است؟
توانایی ساخت دقیق لایه های داخلی تشک فوم به این معنی است که پتانسیل تنوع قابل توجهی در بین مدل های این دسته وجود دارد.

در این میان انواع مختلفی از تشک وجود دارد که از جمله آنها تشک طبی تک نفره می باشد.

از موادی که اغلب در سیستم های راحتی تمام فوم یافت می شوند، هر کدام دارای نقاط قوت و ضعف خاصی هستند.

  • منابع:
    1. Mattress Types
  • تبلیغات: 
    1. یک اتاق جادویی که اشتباه در آن جان مردم را به خطر می اندازد!!
    2. انسان های موفق چگونه به این جایگاه رسیدند
    3. شباهت لباس مجلسی دو مهمان عروسی را بر هم زد!
    4. راهی که به وسیله آن درآمد میلیونی کسب می کنید