شامپو سبغ اصل که در آن مواد منفجره جاساز شده بود

از بستن موها در زمان خیس خودداری کنید، زیرا موهای خیس شکننده هستند و به راحتی می شکنند .
هر زمان که می توانید از مدل موی محافظ استفاده کنید، به جای آن وقتی در خانه هستید یک بافتن یا کش بپوشید.
موهای خود را چند ساعت قبل از شستن با شامپو سبغ اصل حداقل هفته ای یکبار حالت دهید. این به احیای پوست سر شما کمک می کند. همچنین ماساژ دادن آن با انگشتان سبک باعث افزایش گردش خون می شود.

اگر موهای شما به شدت آسیب دیده است، توصیه می کنیم که موهای شما را کوتاه کنید تا بتوانید از نو شروع کنید و حداکثر نتیجه را ببینید.
رایج ترین اشتباه شستن مو
موهایتان را خوب خیس نکنید، قبل از استفاده از هر محصولی باید موهایتان را کاملا آبکشی کنید.
از شامپو زیاد استفاده کنید. برای امولسیون کردن شامپو از آب استفاده کنید و فقط روی پوست سر خود استفاده کنید، این کار باعث ماندگاری بیشتر محصول می شود و همچنین به موهای شما آسیب نمی رساند.


دقت کنید که نرم کننده را به طور یکنواخت روی موهای خود بمالید و به آرامی بشویید.

انواع مختلفی از “شامپو” با توجه به نوع مو و نیاز به فرمولاسیون خاص برای مراقبت از آن وجود دارد، اما برخی افراد محصول مناسب را برای آن اشتباه انتخاب می کنند.
به گزارش وب سایت « لایو درباره » ، معیارهایی وجود دارد که براساس آن می توان «شامپو» مناسب را برای مو انتخاب کرد”.

موی چرب
اگر فردی پوست سر چرب دارد و نیاز به شستن روزانه موهای خود دارد، باید از انتخاب شامپوی مرطوب‌کننده خودداری کند، بلکه به دنبال محصولاتی باشد که با تقویت و تراکم آن‌ها مرتبط هستند، زیرا رطوبت‌رسانی کمتری دارند و در از بین بردن آن مؤثرتر هستند.

روغن های اضافی پوست سر شامپو شفاف کننده _اما استفاده از آن برای اینکه باعث خشکی پوست سر نشود ممنوع است.

به این نکته توجه می شود که از نرم کننده برای پوست سر استفاده نکنید و آن را فقط در قسمت وسط و انتهای تارهای مو قرار دهید.

موی خشک
در این صورت پوست سر خشک و دچار خارش می شود که این امر مستلزم پرهیز از انتخاب شامپوی تقویت کننده و تراکم کننده و جایگزینی آن با شامپوی مرطوب کننده است.