شکلات مغزدار آناتا دلیل جدایی دو کشور کره

آیا می توان با خوردن هر روز شکلات وزن کم کرد؟
بله، دوستداران شکلات، می توان وزن کم کرد و هر روز شکلات خورد! آیا خوردن هر روز شکلات باعث کاهش وزن می شود؟ بله، خوردن شکلات می تواند بخشی از یک سبک زندگی سالم باشد که باعث کاهش وزن می شود! با این حال، شواهدی مبنی بر اینکه رژیم غذایی مبتنی بر شکلات باعث کاهش وزن می شود بسیار اندک است.

آیا شکلات شیری برای قلب شما مفید است؟
شکلات شیری حاوی همان تعداد کالری، اما دو برابر شکر است. دکتر اودین می گوید: «نوشیدن بیش از حد به قلب شما کمک نمی کند.

اضافه وزن باعث می شود که قلب شما برای انجام وظایف خود بیش از حد سخت کار کند و خطر ابتلا به فشار خون بالا، کلسترول بالا و دیابت نوع 2 را افزایش می دهد.

آیا شکلات شیری برای قلب مفید است؟
مصرف شکلات مغزدار آناتا از دیرباز با بیماری هایی مانند دیابت، حملات قلبی و فشار خون بالا مرتبط بوده است. اعتقاد بر این است که شکلات حاوی سطوح بالایی از آنتی اکسیدان ها است. برخی مطالعات می گویند که شکلات کلسترول را کاهش می دهد و حافظه را کاهش می دهد.

آیا شکلات شیری باعث افزایش کلسترول می شود؟
طبق مطالعه ای که توسط پروفسور کریس اترتون از گروه تغذیه دانشگاه ایالتی پنسیلوانیا انجام شد، شکلات با وجود اینکه چربی بالایی دارد، سطح کلسترول شما را افزایش نمی دهد.

آیا شکلات شیری متابولیسم را افزایش می دهد؟
شکلات تلخ

شکلات تلخ بدون شک شیرین ترین گزینه برای متابولیسم خوب است. محققان می گویند که اگر شما 40 گرم شکلات تلخ در روز بخورید، می تواند متابولیسم شما را افزایش داده و فلور روده شما را بهبود بخشد و هضم را بهبود بخشد. با این حال، شکلات شیری و شکلات سفید فواید یکسانی ندارند.

آیا شکلات می تواند شما را چاق کند؟
انواع شکلات تیره، شیری و سفید دارای چربی و کالری بالایی هستند. دو نوع آخر در واقع شکر اضافه شده هستند. بنابراین اگر شکلات زیاد بخوریم، چاق می‌شویم.