طراحی جدید بیل مکانیکی از جنس طلا همه را شگفت زده کرد

این لودرها یا تراکتور بیل دار برای تراکتورهای 50 تا 200 اسب بخاری محبوب هستند. شکل فعلی “drive-in” آن در ابتدا در سال 1958 توسط یک شرکت سوئدی به نام Ålö طراحی و توسعه داده شد، زمانی که آنها Quicke loader خود را راه اندازی کردند.

لودرهای تراکتور برای انجام بسیاری از کارهای کشاورزی توسعه داده شده اند و به دلیل هزینه نسبتا پایین (در مقایسه با Telehandler) و تطبیق پذیری بالا محبوب هستند.

لودرهای تراکتور یا بیل بکهو را می توان با اتصالات زیادی مانند چنگک ها و میخ های هیدرولیک برای کمک به جابجایی عدل و سیلو، چنگال برای پالت کاری و سطل برای فعالیت های کلی تر مزرعه نصب کرد. تراکتور لودرهای صنعتی مجهز به باکس گریدر به عنوان skip loader در اختیار پیمانکاران قرار می گیرد.

لودرهای جلویی فشرده
آبرام دیتریش تیسن از ابرو ساسکاچوان در دهه 1940 اولین لودر جلویی اتصال سریع را ساخت.

همواره می توان از قیمت بیل مکانیکی صفر کیلومتر نیز استقبال کرد.
لودر فشرده نیمه منحنی در یک تراکتور کامپکت جان دیر

مقایسه دید طرح های مختلف لودر
لودرهای جلویی (FEL) افزودنی های محبوبی به تراکتورهای جمع و جور و تراکتورهای کشاورزی هستند. تراکتورهای جمع و جور که CUT نیز نامیده می شوند، تراکتورهای کوچکی هستند که معمولاً 18 تا 50 اسب بخار (37 کیلووات) قدرت دارند و عمدتاً برای تعمیر و نگهداری زمین و کارهای منظره استفاده می شوند.

2 طرح اصلی از FEL های تراکتور جمع و جور وجود دارد، سبک طراحی سنتی سگ سگ و سبک بازوی منحنی.

John Deere یک طرح لودر نیمه منحنی تولید می کند که دارای بازوی منحنی یک تکه نیست، اما از طراحی سنتی دو تکه نیز نیست و در ضمن قیمت بیل بکهو صفر تبریز بسیار مقرون به صرفه می باشد.

نیوهلند یک لودر جمع و جور با بازوی منحنی یک تکه بر روی تراکتورهای کاربردی جمع و جور خود معرفی کرد، لودرهای بازویی منحنی یک تکه مشابه اکنون در تراکتورهای جمع و جور در بسیاری از برندها از جمله Case IH/Farmall و برخی از تراکتورهای Montana و Kioti در دسترس هستند.

Kubota طرح‌های لودر سنتی را روی اکثر تراکتورهای فشرده‌اش به بازار عرضه می‌کند، اما اکنون یک طرح لودر نیمه منحنی شبیه به طرح لودر John Deere در چندین تراکتور کوچک خود دارد.

  • منابع:
    1. Loader (equipment)
  • تبلیغات: 
    1. بهترین انتخاب انواع ساعت مچی
    2. انتخاب بهترین نوع ساعت مچی
    3. بهترین انتخاب انواع ساعت ها
    4. استفاده از سنگ قیمتی