لوله پلی اتیلن 2.5 اینچ که محتوی اعضای بدن انسان بود

سهولت جریان ها
دیواره داخلی لوله پلی اتیلن 2.5 اینچ مسطح و منعطف است (ضریب انعطاف پذیری 0.007)، جریان مواد به سرعت

آسان برای اتصال
لوله و اتصالات پلی اتیلن سوک کیش اتیلن به دو صورت شاخه ای و رولی تولید می شود. طول غلتک لوله کوچک زمان اقتصادی را صرف می کند. لوله های شاخه ای با آبکاری، جوشکاری و غیره در تماس هستند.

علاوه بر این، این شرکت اتصالات پلی اتیلن کیش را تولید می کند که به راحتی قابل نصب و اجرا بوده و از اجرای یک سیستم لوله کشی حرفه ای محافظت کامل می کند.

کنترل کیفیت آزمایشگاهی
کنترل آزمایشگاهی کیفیت اتیلن – شرکت کیش، یک بخش مستقل، مجهز به ماشین آلات مدرن جهت اندازه گیری و بررسی کلیه محصولات، کلیه مواد مطابق استاندارد.

این منبع معتبری برای تحقیق در مورد محصولات با کیفیت شرکت کیش اتیلن می باشد.
کاربرد
لوله و اتصالات انجمن پلی اتیلن اسپری فشار پلی اتیلن کیش برای انتقال به پوشش گاز، فاضلاب، آب، زهکشی، سیستم های تشخیص حریق، سیستم های کابلی استفاده می شود.

در دیگر کاربردهای پلی اتیلن که هنوز در ایران انجام نشده است، خطوط انتقال نفت خام در جهان است.

بسته بندی و تولید استاندارد
شرکت کیش اتصالات اتیلن و لوله انتقال گاز طبق استاندارد ساختمانی مطابق با استاندارد اروپا و آلمان لوله و اتصالات آبرسانی، فاضلاب، زهکشی و تشخیص حریق. لوله ها در رول هایی با قطر 12 تا 110 میلی متر بسته بندی می شوند.

در هر دو حالت لوله ها در رول های 125 تایی بسته بندی می شوند. لوله با قطر 125 میلی متر به صورت رول و انشعاب 12 متری و شیلنگ شاخه بزرگتر به طول 12 متر ارائه می شود.

مواد
لوله و اتصالات انجمن پلی اتیلن پارس کیش مواد اتیلن طبق سفارش مشتری برای پلی اتیلن گرید PE85, PE63, PE100 تولید می شود.

لازم به ذکر است که گرید PE63 در ایران تولید نمی شود زیرا گریدهای پایین تر، علیرغم قیمت ارزان تر مواد اولیه، از نظر اقتصادی مقرون به صرفه نیستند و قابل مقایسه با گریدهای بالاتر پس از تولید نیستند.