مایع دستشویی عمده که سبب به دام افتادن بزرگ ترین باند مواد مخدر شد

شیر آب را با استفاده از دستمال کاغذی ببندید تا دست هایتان دوباره آلوده نشود. هنگام استفاده از حمام عمومی، از همان دستمال کاغذی برای باز کردن در هنگام خروج استفاده کنید. اگر خشکی پوست مشکل دارد، از لوسیون مرطوب کننده استفاده کنید.

اگر پوست حساسی دارید یا در موقعیتی هستید که باید دائماً دست‌های خود را بشویید (همانطور که یک کارمند مراقبت‌های بهداشتی باید)، بهتر است به جای آن از مالش دستی مبتنی بر الکل استفاده کنید.

استفاده از مالش دست مبتنی بر الکل اگر آب و مایع دستشویی عمده در دسترس نباشد، می توان از مالش دستی مبتنی بر الکل استفاده کرد. اگر دستان شما به وضوح آلوده است، بهتر است از آب و مایع دستشویی استفاده کنید.

اگر امکان شستشو با آب و مایع دستشویی وجود ندارد، از حوله برای پاک کردن خاک استفاده کنید، سپس از مالش دستی حاوی الکل استفاده کنید.

طبق دستورالعمل سازنده از مالش دست استفاده کنید. مطمئن شوید که دست‌هایتان خشک است، زیرا دست‌های مرطوب باعث رقیق شدن محصول می‌شود.

از محصول به اندازه ای استفاده کنید که تمام سطوح دست و انگشتانتان را بپوشاند. دستان خود را به هم بمالید تا محصول تبخیر شود.

اگر خشکی پوست مشکل ساز است، از لوسیون مرطوب کننده استفاده کنید. به حداقل رساندن خطرات خود در اینجا گام های بیشتری برای محافظت از خود و خانواده خود آورده شده است.

دست های خود را اغلب بشویید، به خصوص بعد از سرفه، عطسه یا استفاده از دستمال کاغذی، قبل و بعد از غذا، قبل از تهیه غذا، بعد از دست زدن به گوشت خام، بعد از نوازش حیوان و بعد از استفاده از دستشویی.

هنگامی که سرفه یا عطسه می کنید، از دستمال کاغذی استفاده کنید یا بازوی خود را تا روی صورت خود بالا بیاورید و آستین خود را نشانه بگیرید. در دست خود عطسه نکنید.

به محض استفاده دستمال کاغذی را دور بیندازید سطوح خانه و محل کار خود را با تمیز کردن آنها عاری از میکروب نگه دارید. دستگیره های در، کلیدهای چراغ، تلفن و صفحه کلید برای تمیز نگه داشتن اهمیت ویژه ای دارند.

اگر بچه دارید، بهداشت و نحوه صحیح شستن دست ها را به آنها آموزش دهید. کودکان خردسال هنگام شستن دست ها با مایع دستشویی باید تحت نظر باشند.