ملحفه یکبار مصرف مسافرتی اشانتیون آخرین مدل ماشین بنز

ما می توانیم منسوجات کتانی مانند ملحفه، پرده، لباس، حوله و روکش بالش را بازیافت کنیم. می توانید کتانی هایی را که دیگر در کمد یا کمد خود استفاده نمی کنید بازیافت کنید.

این کتانی ها را می توان بازیافت کرد یا به یک موسسه خیریه اهدا کرد.

هنگامی که کتانی ملحفه یکبار مصرف مسافرتی و بیمارستانی به طور انحصاری در مرکز استفاده می شود، قبل از استفاده در لباسشویی باید ضدعفونی شود.

آیا بیمارستان ها از کتانی ها استفاده مجدد می کنند؟

هیچ پاسخ یکسانی برای این سوال وجود ندارد، زیرا بیمارستان‌ها سیاست‌ها و رویه‌های متفاوتی در مورد استفاده مجدد از ملحفه‌ها دارند. با این حال، به طور کلی، بیمارستان ها از کتانی برای بیمارانی که برای اقامت شبانه بستری می شوند، استفاده مجدد نمی کنند.

کتانی هایی که برای جراحی ها یا سایر روش هایی که نیاز به شرایط استریل دارند معمولاً پس از استفاده دور انداخته می شوند.

در ایالات متحده، یک اقامت معمولی در بیمارستان 4.5 روز طول می کشد و هزینه آن 10000 دلار است. هر ساله بیمارستان ها 10 درصد کتانی خود را از دست می دهند.

از دست دادن کتانی تأثیر قابل توجهی بر صنعت مراقبت های بهداشتی در ایالات متحده دارد. چگونه می توانیم از دست دادن کتانی در عملیات خود کم کنیم؟ نرم افزار مبتنی بر وب ما، Crown، ناکارآمدی ها را بدون هیچ هزینه ای برای مشتریان کشف و حذف می کند.

بخش کتانی در یک بیمارستان جزء مهمی از سیستم مراقبت های بهداشتی است. در صورت عدم شستشوی کافی لباس، انتقال پاتوژن ممکن است رخ دهد.

در طول چهار دهه گذشته، تنها چند مورد شیوع کتانی وجود داشته است.

شرکت آزمایشگاه مراقبت های بهداشتی (HLAC) لباسشویی هایی را که محصولات نساجی قابل استفاده مجدد را به بیمارستان ها، خانه های سالمندان و سایر تنظیمات مراقبت های بهداشتی ارائه می دهند، بازرسی و اعتبار می دهد.