چای تی بگ چوبی در هزاران طعم که تا به حال امتحان نکرده اید

تنها کاری که باید انجام دهید این است که چای کیسه ای استفاده شده را به مدت ده دقیقه در فریزر بگذارید، آن ها را بیرون بیاورید و ده دقیقه دیگر روی چشم های بسته قرار دهید.

با این حال، از آنجایی که آب بدن را کم می کند، برای کسانی که سیاهی دور چشم ناشی از خشکی دارند، توصیه نمی شود.

برگ های خشک شده را از کیسه های چای تی بگ چوبی سبز استفاده شده بردارید و به عنوان اسکراب استفاده کنید

یک اسکراب آنتی اکسیدانی که پوست شما را درخشان می کند، این برای کسانی که پوست کدر دارند شگفت انگیز است و حتی به مبارزه با آکنه کمک می کند.

تنها کاری که باید انجام دهید این است که کیسه های چای سبز استفاده شده را کنار بگذارید و بگذارید خشک شوند. سپس، روی صورت تمیز، اینها را با کمی آب استفاده کنید و آن را پاک کنید.

پوست شما درخشان و سالم خواهد بود و کاتچین های ضد باکتری موجود در آن نیز آکنه را کاهش می دهند. خیلی بهتر از استفاده از پوست گردوی دندانه دار برای شستشوی پوستتان است، اینطور نیست؟

آیا می دانستید که می توانید از کیسه های چای برای محکم کردن ناخن شکسته استفاده کنید؟
هیچ چیز واقعا نمی تواند ناخن شکسته را ترمیم کند، اما می تواند به طور موقت آن را دوباره به هم ببندد. تکنیکی که توسط میشل فان نمادین معروف شده است، این در واقع کار می کند.

کاری که باید انجام دهید این است که از یک چای کیسه ای مرطوب استفاده کنید و آن را برای مدتی روی ناخن شکسته قرار دهید. بگذارید بنشیند، و وقتی آن را بردارید، خواهید دید که ناخن شما تقریباً صاف و خوب است!

می توانید از چای کیسه ای بابونه برای تقویت پوست های چرب و مستعد آکنه استفاده کنید

محتویات کیسه چای بابونه گرانبهای خود را هدر ندهید! این چای آرام بخش نه تنها التهاب را از درون کاهش می دهد، بلکه یک قابض است که پوست را آرام می کند، آن را رنگ می کند و آن را روشن می کند.