کاشی میبد که آدم ها را جادو می کرد و باعث مرگ چند تن شد

آیا میزهای کاشی قدیمی هستند؟
نه، کانترهای سرامیکی و چینی هنوز هم امروزه بسیار محبوب هستند. سرامیک به اندازه کاشی چینی گران نیست اما دوام کمتری نیز دارد. جدا از کاشی، سنگ مرمر یک انتخاب پرطرفدار در آشپزخانه های مدرن است.

آیا کاشی ها برای میز آشپزخانه خوب هستند؟
بله، کاشی میبد چینی یکی از بادوام ترین گزینه ها برای میز آشپزخانه است. کاشی ها در برابر حرارت و آب مقاوم هستند اما می توانند تراشه کنند.

میزهای کاشی به راحتی تمیز می شوند. جوش شیرین و سرکه یا روغن‌زدای آشپزخانه به خوبی کار می‌کنند. اما، آنها به اندازه سرامیک، کوارتز یا گرانیت محبوب نیستند.

آیا میزهای کاشی بهداشتی هستند؟
اگر میزهای کاشی خود را به طور مداوم تمیز نکنید، کثیفی، مواد غذایی و باکتری ها می توانند روی سطح جمع شوند. میزهای کاشی خود را بعد از هر بار استفاده با روغن گیر آشپزخانه یا آب و صابون تمیز کنید.

اگر متوجه لکه دوغاب شدید، با دو قسمت جوش شیرین و یک قسمت آب خمیر جوش شیرین درست کنید. آن را روی کاشی خود بمالید و سرکه را روی محلول بریزید تا لکه های سخت را از بین ببرید.

آیا می توانید از کاشی های مترو برای کانترها استفاده کنید؟
بله، اما کاشی های مترو به عنوان یک ماده پشت پاش، که با کانترهای گرانیت، کوارتز یا مرمر جفت می شود، محبوبیت بیشتری دارند. دوغاب کاشی می تواند یک دردسر برای تمیز کردن باشد که یکی از دلایلی است که صاحبان خانه ها مواد دیگر را برای مناطق پرتردد آشپزخانه خود ترجیح می دهند.

این همه برای پست ما در مورد نحوه تمیز کردن میزهای کاشی است. به خاطر داشته باشید که از سفید کننده اجتناب کنید، به خصوص اگر کاشی یا دوغاب رنگی دارید. تمیز کردن با داروهای خانگی بسیار آسان تر است و خطر لکه دار شدن لباس یا تحریک ریه ها را ندارید.