کفش عمده در چین به سبک قدیمی ترین کفش 4500 ساله جهان

مراقب باشید که سطح هر دو کفش عمده در چین به طور یکنواخت مسواک بزنید. وقتی کارتان تمام شد، کفش‌هایتان باید کمی براق باشند. اگر دوست ندارید کفش های خود را بیش از حد براق کنید، می توانید در اینجا توقف کنید.
1
کفش‌های خود را با پارچه‌ای نرم بپوشانید. یکی از ساده‌ترین راه‌ها برای درخشش دادن به کفش‌هایتان، استفاده از پارچه‌های نرم – مانند تی‌شرت‌های نخی یا قدیمی – برای صاف کردن کفش‌هایتان است. از آن استفاده کنید. یکی از دستان خود را روی پارچه قرار دهید و سپس آن را با حرکات پهلو به پهلو روی کفش بکشید.
برخی از افراد نیز ترجیح می دهند به جای کوبیدن رویه کفش برای افزایش درخشش، به کفش باد بزنند (مثل مه کردن آینه).
اگر می خواهید، می توانید از یک ساقی کفش (یا پای شما) بخواهید که ابتدا کفش را امتحان کند تا این روند آسان تر شود.

استفاده از روش براق کردن تف روشی است که در ارتش برای دستیابی به درخشش سخت استفاده می شود. بعد از زدن لایه اول پولیش، مقدار کمی آب روی کفش اسپری کنید و آن را روی سطح کفش بکشید. سپس پارچه را در آب گرم آغشته کنید و با استفاده از آن لایه دوم پولیش را بزنید. [7]
حالا این روند را تا زمانی که به درخشش دلخواه خود برسید، تکرار کنید. فقط قبل از زدن لایه بعدی مطمئن شوید که پولیش کاملا خشک شده باشد.
براق کردن تف را می توان با استفاده از یک پارچه نرم یا با استفاده از چندین گلوله پنبه انجام داد.
تصویر با عنوان کفش های لهستانی مرحله 12
درخشش آتش را امتحان کنید.درخشش با آتش روشی سرگرم کننده و البته کمی خطرناک برای براق کردن کفش است. این شامل حرارت دادن لاک کفش روی آتش برای چند ثانیه است تا زمانی که شروع به ذوب شدن و خیس شدن کند. سپس این پولیش ذوب شده با استفاده از روشی مانند براق کردن تف روی کفش اعمال می شود.
هنگامی که چند لایه پولیش ذوب شده را اعمال کردید، می توانید این بازی آتش را با استفاده از فندک یک قدم جلوتر ببرید تا جلای آن به طور یکنواخت روی سطح کفش گرم شود تا زمانی که ذوب شده و خیس شود.