یخچال صنعتی اصفهان و خودنمایی جالب یک نیسان آبی با رنگ قرمز حامل آن

در اینجا یک راهنمای آغازین در مورد آنچه که تبرید صنعتی مستلزم آن است، و مناطق مختلفی که ممکن است یک پیمانکار نیاز به سرویس دهی داشته باشد، آورده شده است.

تبرید صنعتی چیست؟
در اصل، سیستم‌های تبرید صنعتی در یخچال صنعتی اصفهان ماشین‌هایی هستند که از فرآیند تبرید برای حذف گرما از یک مورد خاص استفاده می‌کنند. برخی از تنظیماتی که این ماشین آلات در آنها رایج است عبارتند از:

-دم کردن
-فرآوری مواد غذایی
-ساخت و ساز
در بسیاری از موارد، برای تولید مقدار انبوه یک محصول معین، اجزای سرد شده مانند آب در مقیاس بزرگ مورد نیاز است. پنیر و حتی شراب/ارواح مثال خوبی برای این موضوع هستند. برای تولید انبوه اینها، یخچال معمولی شما به سادگی ظرفیت نگهداری مواد را در محدوده دمایی خاصی ندارد.

همچنین کاربردهای زیادی از اینها در دنیای تولید نیز وجود دارد. در بسیاری از موارد، یک محصول معین نیاز به آزمایش در شرایط محیطی دارد تا اطمینان حاصل شود که پایداری و عملکرد خود را حفظ می کند. دما/رطوبت پایین و بالا مثال خوبی است. در برخی موارد، برای ایجاد برخی پلاستیک ها و فلزات به سردخانه نیاز است.

دقیقاً چگونه این اتفاق می افتد؟ مانند یخچال در یک خانه معمولی، سیستم های تبرید صنعتی از چرخه تبرید استفاده می کنند، دستکاری انتقال حرارت به منظور ایجاد شرایط خنک.

اکنون، می‌توانیم به جزئیات خاص نحوه مدیریت آن در یک محیط صنعتی وارد شویم.اجزای تشکیل دهنده تبرید
با در نظر گرفتن این موضوع، اجازه دهید 4 جزء کلیدی تمام سیستم های تبرید صنعتی را تجزیه کنیم.

مبردها : مبردها مایعات مختلفی هستند که گرما را از یک منطقه به ناحیه دیگر منتقل می کنند. هر یک از اینها شکل جدیدی به خود می گیرد زیرا دما و فشار باعث تغییر آنها می شود. به عنوان مثال، با گرمتر شدن سیستم، تبدیل به بخار می شود. با سرد شدن به حالت مایع برمی گردد. این باعث ایجاد چرخه تبرید گرمایش و سرمایش می شود.