ممنوعیت صادرات خوراک آبزیان فرادانه در سال های اخیر لغو شد

بنابراین ماهی هر چقدر هم که سرسخت باشد، طاقت این را ندارد که چیزی برای خوردن نداشته باشد. چند روز دیگر گرسنه باشید و سپس به آرامی راهنمایی کنید و در نهایت غرق غذا خواهید شد.

گاهی اوقات می توان خوراک آبزیان فرادانه را به طور موثر تغییر داد، به طوری که ماهیان زینتی در صورت تغییر به خوراک دیگری، آن را نمی خورد.

با این حال، وقتی چند ماهی با هم مخلوط می شوند، غذا خوردن را برای مدت طولانی متوقف نکنید، شاید در روز پنجم، ماهی های زینتی شروع به مبارزه داخلی کنند زیرا چیزی برای خوردن ندارند.

به تغذیه ماهی توجه کنید، ترفندهای کوچک برای تحسین ماهی برای اطاعت، می توانید در یک نگاه آن را ببینید.

مطالعه آموزش غذا می تواند تعامل بین افراد و ماهی های زینتی را افزایش دهد و لذت بیشتری را از آن تجربه کند.

به عنوان مثال، تغذیه مصنوعی به آرواناهایی که غذای زنده می خورند، و تغذیه برگر قلب گاو به شیائو چی کای، همگی می توانند از روش های آموزشی استفاده کنند. اگرچه ممکن است با نصف تلاش دو برابر نتیجه حاصل نشود، اما تکمیل انتقال غذا به طور پیوسته مشکلی ندارد.

پرورش ماهی خانگی به طور کلی ماهیان زینتی پرورش می دهد.به اصطلاح ماهی زینتی به ماهی با ارزش زینتی گفته می شود.

بیش از 32000 گونه ماهی در جهان وجود دارد که از این تعداد حدود 2 تا 3000 گونه ماهی زینتی وجود دارد.معمول و پرورش یافته تنها 500 گونه وجود دارد، بیایید نگاهی به روش ها و مهارت های پرورش ماهی خانواده بیاندازیم!
پرورش ماهی خانوادگی

1. انتخاب گونه ماهی

1. ماهی قرمز: ماهی قرمز از کپور صلیبی قرمز تکامل یافته است.منشا آن در چین است و سابقه ای بیش از 1700 سال دارد.سر، تاول، چشم اژدها، پومپوم، دم پروانه، سر ببر و غیره.

2. طوطی خونی: طوطی خونی گونه ای زینتی است که از هیبریداسیون به وجود آمده است که در آن والد نر شیطان قرمز (سیکلید دو کاکلی لب ضخیم) و والد ماده آن قرمز بنفش سوز (پارانی صورتی) است. خدای قرمز ثروت، ماهی خدای ثروت، ماهی بابا نوئل و غیره.