آرکوپال دینو برای عروس بخت برگشته حکم راه نجات از شوهر شد

آیا شیر آرکوپال یک لیوان است؟ من مطمئن نیستم که کلمه ای مانند “شیر آرکوپال” وجود داشته باشد، اما یک چیز مسلم است.

آرکوپال به خاطر ظروف شیشه ای اوپال سفید شیری خود در تولید شیشه به عنوان یک ظروف غذاخوری با کیفیت ساخت فرانسه، ست شام معاصر و جاودانه شناخته شده است!

آیا آرکوپال دینو شکست ناپذیر است؟ آرکوپال یک برند با طراحی دقیق است که با مقاومت در برابر ضربه برای جلوگیری از شکستن ساخته شده است.

ظروف غذاخوری آرکوپال دارای یک درمان حرارتی منحصر به فرد است که سه برابر بیشتر از ظروف غذاخوری معمولی دوام می بخشد.

آرکوپال یک برند آرک اینترنشنال است. آرکوپال منحصراً در فرانسه ساخته می شود. آرکوپال نشان دهنده آزادی، صلح و عشق است.

آیا می خواهید بدانید داشتن آزادی، صلح و عشق چگونه است؟ سپس به مجموعه های ظروف غذاخوری آرکوپال نیاز دارید . آنها همچنین برای استفاده روزمره و برای همه موارد مناسب هستند.

از آنجایی که ست های ظروف غذاخوری آرکوپال از مواد بسیار مقاوم عقیق ساخته شده اند که در برابر ضربه های مکانیکی و حرارتی بسیار مقاوم بوده و متخلخل نیستند، در برابر تغییرات دمایی بالا نیز مقاوم هستند.

علاوه بر این، اوپال آرکوپال می تواند نوسانات دمایی 135 درجه سانتیگراد را تحمل کند و انتقال مستقیم محصولات از یخچال به اجاق مایکروویو را ایمن می کند.

یکی دیگر از ویژگی‌های بارز محصولات آرکوپال این است که وقتی می‌شکنند، به‌دلیل شیشه‌های حرارت‌دیده‌شان طوری طراحی شده‌اند که به قطعات کوچک و غیر تیز تبدیل شوند.

آرکوپال سه برابر بیشتر از ظروف غذاخوری سرامیکی یا سنگی در برابر ضربه مقاوم است. مقاومت آنها با ست ظروف غذاخوری کورل قابل مقایسه است.

در نهایت، آرکوپال قابل شستشو در ماشین ظرفشویی است، به راحتی تمیز می شود (شستشوی دستی) و زیبایی خود را حتی پس از چندین دوره شستشو حفظ می کند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.