سوسیس و کالباس آندره که گوشت های غیرقانونی در پخت آن ها استفاده می شود

برای بافت بهتر دوباره خرد کنید
هنگامی که ترکیب مورد نظر خود و مقدار ادویه، نمک و سایر مواد افزودنی در دسته آزمایشی خود را به دست آوردید، آن ها را با بقیه مخلوط گوشت خود مخلوط کنید.

حالا سوسیس خانگی شما تقریباً تمام شده است. کل مخلوط سوسیس و کالباس آندره را با استفاده از یک حالت ریز تری روی چرخ گوشت خود در آسیاب دوم قرار دهید.

این به ترکیب طعم سوسیس مرغ، سیب و بیکن کمک می کند و بافت بهتری به دست می آورد.

سوسیس را برای نگهداری آماده کنید
هنگامی که دستور پخت کامل سوسیس کامل شد، آن را به قسمت های جداگانه (هر کدام 70 گرم) تقسیم کنید تا نپخته یخ زده و در تاریخ بعدی استفاده کنید.

یک قاشق بستنی بردارید و یک قاشق کامل را روی کاغذ روغنی بگذارید. سپس کاغذ را تا کنید و روی آن فشار دهید تا به شکل پتی در بیاید.

از یک ترازو دیجیتال آشپزخانه برای اطمینان از درست بودن قسمت ها استفاده کنید. همچنین می توانید پوست سوسیس را از قصابی محل خود خریداری کنید تا در صورت تمایل، پیوند سوسیس درست کنید.

اگر از طرفداران سوسیس و کالباس هستید، ممکن است محتوای پرچرب لینک ها باعث شده باشد که به دنبال انواع کم چرب باشید.

چنین سوسیس‌هایی را می‌توانید از خواربارفروشی یا قصاب محله‌تان بخرید، اما اگر نگرانی‌های دیگری در مورد سلامتی سوسیس دارید، باید خودتان درست کنید.

با درست کردن سوسیس خود در خانه، می توانید مواد، ادویه ها و پرکننده ها را کنترل کنید. کسانی که رژیم غذایی کم چرب دارند می توانند محتوای چربی سوسیس خانگی را کنترل کنند، اما به خاطر داشته باشید که چربی کمتر به معنای سوسیس خشک است. میزان کم چربی سوسیس شما به ذائقه منحصر به فرد خودتان بستگی دارد.

اگر نگران این هستید که نگرانی‌های سلامتی شما منجر به فدا کردن طعم یا کیفیت شود، تعادلی بین این دو ایجاد کنید.

شاید کمی بیشتر از آنچه که در ابتدا قصد داشتید چربی اضافه کنید، اما کمتر بخورید، یا یک سوسیس کم چرب درست کنید و بیشتر بخورید. تصمیم بگیرید که کدام نسخه نیازهای سلامتی شما را برآورده می کند و اشتهای شما را تحریک می کند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.