سرامیک طرح فرش در ساخت آکواریومی شیشه ای مجلل در سرویس بهداشتی ایستگاه قطار

بسیاری از مردم فکر می کنند تزئین خانه قطعاً پرهزینه است، زیرا آنها عمدتاً کاربرد کاشی ها را نادیده گرفته اند. برای اطلاع شما، کاشی یا کاشی می تواند برای بسیاری از اهداف دیگر علاوه بر کفپوش استفاده شود.

حتی اگر قبلاً هرگز کاشی و سرامیک طرح فرش کاری نکرده اید، می توانید بدون صرف زمان یا هزینه زیاد به نتایج چشمگیری دست پیدا کنید.

این چیزی است که شما آن را دوست خواهید داشت: 1. TABLE TOP با یک سر کاشی جدید به یک میز قدیمی یا زشت جانی دوباره ببخشید.

کاشی کاری میزهای مربعی یا مستطیلی ساده ترین روش است، زیرا فقط باید برش های مستقیم با نتایج سطحی خوب انجام دهید.

اگر قصد دارید یک طرح سفارشی داشته باشید، ابتدا کاشی را بچینید تا دقیقاً بدانید که چگونه به نظر می رسد.

برای میزی که قرار است از آن استفاده کنید، چسب بیشتری در مرکز بمالید تا کمی بالاتر از کناره ها باشد. هیچ‌کس نمی‌خواهد تندی قابل توجهی داشته باشد که باعث شود نوشیدنی مورد علاقه‌تان وقتی آن را می‌گذارید کج کند.

2. اطراف آینه استفاده از کاشی در اطراف آینه یا لبه های آینه آن را به اندازه یک قاب منحصر به فرد جذاب می کند. اگر آینه حمام است، پس از همان طرح رنگ دوش خود استفاده کنید.

یکنواختی اتاق را به هم پیوند می دهد. می توانید قبل از چسباندن آینه کاشی ها را مستقیماً روی سطح، اطراف آینه یا روی دیوار بمالید.

6. بالکن / فضای باز بالکن های ساخته شده از نقاشی های دیواری، اثر هنری ساخته شده از قطعات کاشی هستند که در کنار هم قرار می گیرند تا یک تصویر یا طرح را تشکیل دهند.

7. کاشی های حمام روی کف، دیوارها حتی در اطراف وان حمام! زمانی که کاشی کاری حمام را شروع کردید، دلیلی برای توقف کف یا دیوار وجود ندارد.

کاشی‌های کلاس 2 PEI می‌توانند ترافیک سبک را مدیریت کنند، مانند حمام‌های مسکونی. کاشی های کلاس 3 PEI می توانند ترافیک سبک تا متوسط ​​را مدیریت کنند و برای طبقات مسکونی مناسب هستند.

کاشی های کلاس 4 PEI برای ترافیک متوسط ​​تا سنگین هستند و می توانند در محیط های تجاری متوسط ​​یا صنعتی سبک استفاده شوند.

کاشی های کلاس 5 PEI می توانند ترافیک سنگین تا بسیار سنگین را تحمل کنند و برای انواع کف های تجاری و صنعتی مناسب هستند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.