چینی بهداشتی ستاره که سوسک ها را به دام می اندازد

ما احساس می کنیم که برای مشتریان ما مهم است که به طور کامل درک کنند که چگونه با بسته زمستانی خود به چنین موفقیتی دست یافته ایم تا نه تنها از نحوه عملکرد سیستم هایمان آگاهی داشته باشیم، بلکه هنگام انتخاب CALLAHEAD به مشتریان خود اطمینان دهیم.

ما متوجه هستیم که این به رقبای چینی بهداشتی ستاره ما نقشه های اولیه ایجاد ما را نیز می دهد، با این حال، ما به عنوان توسعه دهندگان این بسته زمستانی مطمئن هستیم که هیچ چیز نمی تواند با نسخه اصلی برابری کند (مثلاً اگر KFC به هر خانه مرغ دستور پخت خود را بدهد، باز هم نمی توانستند KFC باشند).

مخازن نگهداری آب شیرین CALLAHEAD منحصراً برای صنعت بهداشتی قابل حمل طراحی شده اند.

هدف ما یافتن بهترین مخازن پلی اتیلن سفید رنگ بود که ضخیم‌ترین و قوی‌ترین مخازن موجود بودند.

یکی دیگر از ویژگی های قابل توجهی که ما از این مخازن نیاز داشتیم، نه تنها دوام آنها بود، بلکه می توانید سطح آب را از طریق دیواره مخازن نیز مشاهده کنید.

به‌عنوان یک شرکت کمال‌گرا، تا زمانی که دقیقاً آنچه را که می‌خواستیم پیدا نکردیم، به نتیجه نرسیدیم.

هنگامی که بهترین مخازن خالی موجود را پیدا کردیم که تمام نیازهای ما را برآورده می کردند، شروع به سفارشی کردن هر مخزن کردیم.

اولین گام ما در فرآیند سفارشی سازی، پشتیبانی از عرشه بالای مخزن از مقعر طبیعی بود که ضروری است.

ما این کار را با قرار دادن تکیه گاه های عمودی چوبی 4 اینچی برای حمایت از عرشه بالای مخزن به دست آوردیم.

قسمت بالای مخزن پلی اتیلن جابجا شده تخت همیشه دارای عرشه بالایی مخزن است که به دلیل وزن و نیروهای طبیعی گرانش به داخل مخزن فرو می ریزد.

در مرحله بعد، ما چهار اتصالات رزوه ای 3 اینچی PVC را در هر گوشه مخزن قرار می دهیم که به طور خاص برای لوله کشی مورد نیاز است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.